Ceník veškerého zboží CZ

Ceník veškerého zboží CZ >> OBI

OBI

Před více než 30 lety začal úspěšný příběh firmy OBI s 870 m² velkým obchodním centrem v Alsteral nedaleko Hamburgu.

Na konci šedesátých let minulého století zakladatelé Dr. Emil Lux a Manfred Maus, vytvořili zcela nový obchodní model, který byl velice úspěšný v USA a byl přenesen i do Německa. Pojmenovali ho „udělej si sám“ obchody.

Pod jednou střechou tyto sklady nabízely velké množství produktů pro kutily.

Cílem OBI je stát se nejvýnamnějším prodejcem pro kutily na každém trhu, na kterém působí. Obi si pěstuje pověst inovátora ve svém oboru.

OBI je jedním z předních evropských značek hobby , které nabízejí širokou škálu domácí kutily a zahradnické potřeby . V současné době společnost působí v 13 středoevrop­ských a východoevropských zemí, více než 580 obchodů, z toho více než 340 v Německu. V současné době má skupina více než 43,100 zaměstnanců.

Soukromě vlastněná Tengelmann Group OBI byla založena v roce 1970 . Jako nesporný lídr na trhu v německém DIY maloobchodu , OBI je hybnou silou , která pohání celý obchod. Od roku 1993 společnost využila své silné postavení v rámci domácího trhu k prosazení jeho rozšíření v mezinárodním měřítku. Od otevření první prodejny OBI v roce 1970 ( Hamburk, Německo) , prodejní plochy prodejen OBI se zvýšil z 870 m² na velkoplošných " oranžové krabice " s více než 10.000 m² . Celková prodejní plocha Obchod nyní činí více než 3,8 milionu metrů čtverečních.

OBI obchody nabízejí široký a komplexní sortiment. Příslušný sortiment zahrnuje zahradnictví, stavební materiál a prvky, nástroje, sanitární a dekoraci interiérů . Zaměřených zejména na fyzické osoby – tj. rodiny , do- it-kutilové a poloprofesionály – zákazníci přitahovány v rámci rozsáhlé spádové oblasti najdete vše, co potřebujete zlepšit své domovy.

Jako jednička na trhu v německém DIY maloobchodu , OBI je hybnou silou , která pohání celý obchod. Od roku 1993 společnost využila své silné postavení v rámci národního trhu pokračovaly v expanzi na mezinárodní úrovni. OBI podíl na trhu roste nepřetržitě, zlepšení jeho pole position na trhu trvale. Nespornou vedoucí postavení na trhu v oblasti prodeje a podílu na trhu, inovace výrobků a služeb , a při realizaci koncepcí a ukládat v mnoha formátech mezinárodních trzích je cílem OBI . Vybudování dlouhodobě udržitelný obchodní model a růst bude hybnou silou budoucího úspěchu OBI .

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 2014, 2015, 2016, leden, únor, březen, duben, květen, červen, červenec, srpen, září, říjen, listopad, prosinec.

Tagy: obi, obi leták od, obi katalog zboží